שתפו את הפוסט
-
Facebook שתף ב
Facebook שתף ב
- Twitter שתף ב
- WhatsApp שתף ב
- שתף ב LinkedIn
-
שתף במייל
שתף במייל
למה זה חשוב? גדילה של אצות וצדפות על תחתית ודפנות יאכטה מאיטה מאוד את התקדמות היאכטה ומעלה את צריכת הדלק במקרה של הפלגה עם מנוע , אם לא נצבע את תחתית היאכטה באנטיפאולינג תחתית היאכטה מהר מאוד תתמלא אצות וצדפות , יהיה מאוד קשה להוריד אותם , לאורך זמן צמחיה זו מחדירה חומרים לדפנות היאכטה שגורמות להפרדות שכבות היאכטה ביאכטה העשויה מפיברגלס, תהליך זה נקרא אוסמוזיס וכל יאכטונר ובעל יאכטה רוצה להימנע מכך , בעת קנית יאכטה מוציאים את היאכטה מהמים כדי לראות מכות בגוף היאכטה ואוסמוזיס שהוא תהליך הירקבות של הגוף. כדי לתקן אוסמוזיס קל צריך לשייף היטב את גוף היאכטה ולחדור מבעד לשכבות הפיבר ואז לתקן שוב עם פיברגלס.
אנטיפאולינג הוא צבע המכיל חומרים פעילים הדוחים אצות וצדפות, האנטיפאולינג מרגע המגע במים מתפרק ומשחרר את אותם חומרים הדוחים אצות' לכן במהלך הזמן כן גדלות אצות וצדפים על דופן היאכטה למרות האנטיפאולינג כיוון שהחומרים הפעילים מפסיקים לעבוד, לכן כל שנה עד שנתיים חייבים לחדש את האנטיפאולינג.
אנטיפאולינג לשייט תחרותי שונה מאנטיפאולינג רגיל בכך שהתחרותי מהול בטפלון ואפוקסי שגורם לו להיות הרבה יותר חלק והרבה יותר קשה , לכן אינו מתפרק במים מה שגורם לגדילה מרובה של אצות וצדפות אך קל להורדה ובניגוב קל יורד מגוף היאכטה, לכן בעלי יאכטות תחרותיות לפני שייט תחרותי או תחרות מעלים את היאכטה לניקוי או יורדים לצלול ולנקות את גוף היאכטה.
הצבע הנבחר באנטיפאולינג רגיל בדרך כלל כהה, ביאכטות תחרותיות מעדיפים בדרך כלל צבע לבן כדי שיהיה אפשר לזהות היטב את הלכלוך ולהורידו.
יאכטה תחרותית חייבת לפני תחרות להיות נקייה לגמרי, אחרת מהירות תפגע משמעותית.
הרמת היאכטה מהמים
הישארו מעודכנים
קבלו ישירות למייל את כל העדכונים, החדשות והידע המקצועי
ביותר מהמומחים לשייט של Blue Wave Tashoot